Forum matfizu Rybnik 2005
Reanimation!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum matfizu Rybnik 2005 Strona Główna
->
eRPeGi
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Szkoła
----------------
Szkolne
Okołoszkolne
Z neta
----------------
Ciekawe info
Gluty z nosa Gwyna
Hobby
----------------
eRPeGi
Muzyka
Motoryzacja
Książki
Gry (te online też)
Komputery
Filmy
Wierszokalectwo!
Inne takie
----------------
Gwyn Forum
Yoshimitsu
Matematyka
Fizyka
Offtopy
----------------
Ale takie wiecie, mega.
Jedzenie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Killian
Wysłany: Nie 20:00, 17 Cze 2007
Temat postu:
Ludzie to nazywają perkami karmicznymi :p
BTW mialeś kiedyś ten cały pancerz podskórny Pheonix bodajże? Ja nie, dlatego sie pytam ;d
Mglisty
Wysłany: Nie 19:31, 17 Cze 2007
Temat postu:
zapomniałem:D
Kill, to nie były perki, to były statusy jakoś czy coś. Ale nie perki.
Killian
Wysłany: Nie 18:47, 17 Cze 2007
Temat postu:
Lol. Karmiczne perki to byly te typu childkiller, madman, champion itp itd.
Straszenie bronią - git pomysł :]
Oby dało się walczyć WSZYSTKIM. Sztachetą (losowo wybraną!), kijami, gazrurkami... Bójki w barach
No i właśnie, żeby od razu wszyscy w mieście sie nie rzucali jak by się biło w barze czy jakich dresów...
Kradzież - podstawa zarobku każdej mojej postaci
Mglisty
Wysłany: Nie 18:13, 17 Cze 2007
Temat postu:
a) SPECIAL jest imo jednym z lepszych pomysłów (zaraz obok "używasz - skilujesz")
b) VATS - imo nic nowego. Po prostu krzyżówka fpsa z rtsem
c) kocham ten cytat
Będzie kólaśnie.
d) Eee. Ja zawsze miałem speecha na 100 % (wystarczyło na questa w Gecko
) i duży cięzko karabin. A kraść... Rzadko.
e)Mi isę wydaje że ogólnie. Ciekawe, czy będzie się dało np. tylko postraszyć bronią, ew. postrzelić w noge w celu zwiększenia siły argumentów, czy od razu bedzie walka.
f) karmiczne perki? Byłoby niezłe rpzy karmie -10000 mieć te +100% do trafienia i obrażenia większe o 50% (moc zuaaa!
)
Killian
Wysłany: Nie 14:44, 17 Cze 2007
Temat postu:
- Every aspect of character creation is based on S.P.E.C.I.A.L. system. Of your 14 skills you can tag 3 to grow at a faster rate than the rest as you level up.
- Battle system is called the Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.). The article states. "While you'll certainly be able to tackle enemies in real time using first person shooting, V.A.T.S. lets players pause time and select a target at their leisure". Battle system still uses action points, but once you've used them up you'll still be able to fight targets in real time while they charge back up.
- Game is still violent and gory. One of the featured screens is of a guy's head exploding in super gory detail. Apparently all gory deaths in the game will be in slow motion.
- More than one way to play the game. Go balls out and kill people, or sneak past situations, or perhaps talk your way out of situations.
- Enemies can target you just like you can target them, so you can get injured in very specific points on you body. This in addition to an all new health/radiation system. This new system has you measuring how radiated certain things (like water) are and how they affect you when you consume them.
- Karma system returns
Komentarz:
a) SPECIAL - bosko :]
b) VATS - zobaczymy w praktyce, bo jakoś to takie... dziwno-nowatorskie?
c) What the bloody, bloody, bloody hell are you doing here? :>
d) 3 style gry... jak nie spartolą gadania i będzie szło przejść grę w sposób taki.. Fallo1i2jkowy - czytaj .223 pistol + speech na 120% - bedzie bosko :]
e) z tego punktu wynika ze albo ogolnie, albo tylko w vatsie - bedzie szlo celowac w konkretne konczyny dla konkretych efektow + dziala to na gracza + system jedzenia, zdrowia i radiacji - ql :]
f) karmiczne perki
Mglisty
Wysłany: Czw 20:53, 10 Maj 2007
Temat postu:
bez dual wielda nie kupujuę.
Killian
Wysłany: Czw 20:39, 10 Maj 2007
Temat postu:
Najwazniejsza bedzie fabula i dialogi... Jak to schrzanią to i tak nawet najlepsze rozwiązania ich zbawią przed stosem.
A co do tego ze sie zawiedziemy... Ja wierze, ze jesli pracuje nad tym masa ludzi, ktora wspoltworzyla stare Falle + masa fanow Falli to moze cos z tej gry byc, byle by nie skaszanili najwazniejszych punktow (fabula, dialogi!
) to mi juz zwisa czy to bedzie tpp czy fpp czy izometryczny i czy bedzie dual wield albo szatkowanie marchewek :p
Mglisty
Wysłany: Czw 20:30, 10 Maj 2007
Temat postu:
hmm, grę robią od niedawna, bo dopiero teraz sprzedali licencję, a nie że ją długo robią...
obek imo był fajny. byle klimatu nie zabili.
Fabregas
Wysłany: Czw 20:13, 10 Maj 2007
Temat postu:
chłopcy... nie zeby to była moja sprawa... ale wydaje mi sie, ze jakieś 10% waszych oczekiwan sie spełni... zazwyczaj tak jest jak sie na cos tak długo czeka... wiec raczej sie zawiedziecie ;/
Mglisty
Wysłany: Czw 18:57, 10 Maj 2007
Temat postu:
czytałem wishlistę tych z forum... gosh. shit w stylu nwn wyjdzie
przecież czasy się zmeiniają, ludzie nie chcą grać w to samo jeszcze raz, mimo że tak myślą... ech, trzeba liczyć na developerów
Killian
Wysłany: Czw 18:42, 10 Maj 2007
Temat postu:
No i chyba to by bylo najbardziej Fallfowe + jakas porządna fabula niby w tle, a jednak taka, zeby sie w koncu wybila na pierwszy plan ;p Tzn taka na poczatku odlegla, ze "e tam to nie moj problem"... a potem jednak moj ;]
No i jak to ktos stwierdzil, strzelanie mogloby byc jak Hellgate London - a wyglada to tak, ze myszka sie celuje w kogo, ale juz czy i gdzie dokladnie sie trafi to zalezy bardziej od statów... Jakby to jakos wygladalo (np brak celownika, odrzut broni) to imo nie taki zly pomysl, mogloby to fajnie wygladac :]
No i wazne, zeby NPCe byli inteligentniejsi niz w obku...
I najwazniejsze są dialogi! DIALOGI! A nie "vault", "rumors", "fuck?"... Duzo NPCów, ale nie tyle co w obku, tzn moze byc - o ile beda lepiej przygotowani, wiecej questów, nie tylko bojowych, duuuze mozliwosci handlu, ale takiego prawdziwego, a nie ze kasa respi sie co 24godziny...
Mglisty
Wysłany: Czw 17:08, 10 Maj 2007
Temat postu:
ej, ale twój podpunkt 2 był u mnie wcześniej
wiesz... zrezygnowanie ze specjala w pewnym stopniu, czyl izmienienia zasad i progów procentowych, miałoby sens gdyby zrezygnować z izo...
wiem, ze to T-O-T-A-L-L-Y antyfalloutowe, ale minęło 10 lat...
wtedy zręcznosć mogłaby wpływać na skakanie, turlanie się podczas walki, itp. ;p
wytrzymałosc to na bieg (nie pisze pływanie, bo tam wszytsko skażone
)
poza tym walkę bronią w tpp wyobrażam sobie tak, ze nie byłoby wzglednie wielkich róznich między poszczególnymi brońmi danej grupy, ale pomiędzy grupami tak
jeśli lubisz berette okej, rpsozę bardzo, tylko ciezko zabic nim kolesi z smg... (zupełnie jak w falfim). Ale taki desert eagle...
no, i masterowanie się miałoby większy sens.
ech, moje wyobrażenie znacząco odbiega od crpg a bardziej skupia się na porządnej walce, statach, broni, dialogach i możliwości takiego rpgowego robienia wsyztskiego
Jak chcesz handlować - jakiegoś pickupa i na pakę wrzucamy shit
ew. wynajmujemy kumpli, każemy siedzieć im tu a tu albo coś, dajemy ew. inny wóz i mamy konwój
Killian
Wysłany: Czw 15:17, 10 Maj 2007
Temat postu:
A agility - im wiecej tym masz szybsza reakcje, postac szybciej sie porusza (czytaj przy wartosci 1-2 celownik by sie troche slimaczyl na przyklad).
Do tego obowiązkowo mozliwosc podrozowania po mapie swiata, nie tylko własnonoznie albo wlasnosamochodowo.... I zeby bylo NORMALNE! a nie oblivionowe rozmowy!
http://fallout.bethsoft.com/
Mglisty
Wysłany: Czw 14:58, 10 Maj 2007
Temat postu: Fallout 3 nerd zbiorczy topik!
Jaki ma być.
- po pierwsze, widok tpp/fpp. izo w tych czasach to przeżytek, a obkowi dał neico klimatu
- samochody - widok z wnętrza, dużo różnych pojazdów, możliwość rozglądania się
oczywiście, masa skilli związanych z wozami (naprawa, tuning...
czemu nie?
)
- broń - masa broni, ale strzelanie byłoby rozwiazane jak w hellgate: london - kierujesz broń na koelsia, a czy trafiasz i w co to już zależy od tego, jaki masz poziom skilla... i co zobaczysz po strzelaniu! osczywiście oparte na specialu... tylko jak wtedy agility?
- duuużo więcej skilli niż w F1/2. niech dojdą jakieś rob ienia własnej broni, pancerzy, leków...
- fajnie by bło jakby domek jakiś był. tak, zę można go potem rozbudować np. w fortecę, albo inaczej: we własne maisto! dosć nierealne, ale pamietamy że w nwn 2 był taki motyw...
- i żeby był klimat, mrok, śmierć, smród, głód (byle nie wporwadzać odżywiania się, za wielki hardcore
), muzyka w grze była też z radia w samochodzie i kupowałoby się holodyski z muzą ...
oczywiście dużo humoru, holodysków, pierdół, głupich questów.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin